كابينت روشويي به سبك كلاسيك

توليد انواع كابينت كلاسيك

كابينت روشويي به سبك كلاسيك

انتخاب نوع رنگ كابينت كلاسيك روشويي

چوب هاي طبيعي درختاني مانند افرا و بلوط دوام استحكام بالايي دارند اما استفاده از آنها در محيط هاي حمام و سرويس هاي بهداشتي به دليل رطوبت بالا ، مي تواند آسيب جدي به آنها وارد كند. بنابراين استفاده از كابينت كلاسيك روشويي تمام چوب در محيط هاي مرطوب پيشنهاد نمي شود مگر اينكه ازرنگ ضد آب پلي اورتان يا پلي استر خارجي استفاده شود. متريال ام دي اف با توجه به استقامت بيشتر و انعطاف پذيري بالا مي‌تواند در محيط هاي مرطوب مانند حمام استفاده شود البته براي احتياط مي توانيد پشت و لبه‌هاي كابينت روشويي را با استفاده از روغن سيلر بپوشانيد كه لايه اي نازك و پلاستيك مانند بر روي سطح ام دي اف ايجاد مي كند و از فرسايش آن جلوگيري به عمل مي آورد.

كابينت كلاسيك روشويي چوبي بهتره يا MDF ؟

چوب هاي طبيعي بيشتر در دكوراسيون منزل و در مكان هاي خشك و بدون رطوبت مورد استفاده قرار گيرد . اما ورق هاي ام دي اف نسبت به چوب هاي طبيعي علاوه بر اينكه مقرون بصرفه تر هستند قابليت فرم دهي و انعطاف بالاتري دارند و بدليل داشتن روكش هاي ملامينه و هاي گلاس در برابر رطوبت ، ضربه و سايش بسيار مقاوم عمل مي كنند ، بنابراين در ساخت كابينت حمام و دستشويي بهتر است از فراورده هاي چوبي مصنوعي استفاده شود تا طبيعي .

كابينت كلاسيك روشويي ام دي اف

كابينت روشويي كلاسيك ام دي اف در انواع ديواري (هوايي) و زميني در بازار وجود دارد. كابينت روشويي ديواري با تنوع در طرح و با در نظر گرفتن ابعاد سرويس هاي بهداشتي و با توجه به سليقه مشتريان مي تواند در اندازه هاي مختلف طراحي شود. تميز كردن زير اين كابينت ها با توجه به فاصله اي كه از سطح زمين دارند راحت تر است . كابينت روشويي زميني با پايه‌هاي مستحكم و مقاوم در برابر ضربه و آب نوع ديگري از اين محصولات هستند كه طول عمر بالايي دارند و در فضاهاي بزرگتر بكار برده مي شوند و معمولا توان تحمل وزن بيشتري نسبت به كابينت هاي روشويي ديواري دارند .{منبع}

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.