كابينت سعادت آباد

توليد انواع كابينت كلاسيك

كابينت سعادت آباد

كابينت كلاسيك يكي از انواع پرطرفدار، قديمي و زيبا در بين كابينت‌هاست كه در تقابل با كابينت‌هاي مدرن يك‌سري تفاوت‌هاي بنيادي دارد. منشا كابينت‌هاي كلاسيك از يونان و روم باستان بوده و ويژگي اصلي آن‌ها القاي حس نوستالژي به مخاطب است. پروژه كابينت كلاسيك سعادت آباد يكي از پروژه هاي موفق گروه معماري و طراحي دكوراسيون اُرسي است كه در سال 97 قرارداد آن امضا شد و فاز طراحي و گام هاي اوليه آن به سرعت برداشته شد. در ادامه سعي مي كنيم تصاوير ساخت كابينت كلاسيك در پاسداران را اضافه كنيم تا بيشتر با جزئيات كار آشنا شويد.

ويژگي هاي كابينت كلاسيك سعادت آباد

از ويژگي‌هاي اصلي كابينت‌ كلاسيك سعادت آباد ، طراحي سرستون‌ها و دستگيره‌ها، نقش و نگارهاي زياد مثل پاخورها و تاج‌ها، درب‌هاي معرق و منبت‌كاري شده، وجود بوفه و مانور روي طراحي آن و استفاده از رنگ‌ سفيد پلي اورتان است كه خاصيت ضد آب و ضد خش بودن به كابينت مي بخشد.

همچنين يكي از اصلي‌ترين نكات در طراحي كابينت‌ كلاسيك در سعادت آباد ، وجود قرينگي‌ست به صورتي كه كمتر طرحي را در بين كابينت‌هاي كلاسيك مي‌توان يافت كه فاقد قرينگي باشد. در ساخت كابينت‌ آشپزخانه كلاسيك بطور معمول از چوب‌هايي نظير راش، افرا و بلوط ، ملچ و گردو استفاده مي شود كه گرما و صميميت خاصي را به فضاي آشپزخانه‌ مي‌دهد. در اين پروژه از چوب و روكش بلوط كانادايي استفاده شده است كه در نوع خودش بهترينه و مقاومت و كيفيت آن عالي است.

نكات مهم در ساخت كابينت كلاسيك سعادت آباد

بدليل باز بودن دست طراح در طراحي كابينت‌هاي كلاسيك با ابعاد مختلف، از فضاي آشپزخانه به بهترين نحو استفاده مي‌شود و به علت فضاسازي مناسب در طول و عرض، براي تمامي افراد با رنج‌ قدي متفاوت، مناسب است. در طراحي و ساخت كابينت‌ كلاسيك مي‌توان با توجه به اندازه آشپزخانه رنگ كابينت‌ها را انتخاب كرد؛ به طوري كه در آشپزخانه هاي با ابعاد كوچك تر از رنگ سفيد و در آشپزخانه‌هاي بزرگ از كابينت‌هاي با رنگ قهوه‌اي و تيره استفاده شود.

در نگهداري و نظافت كابينت‌هاي كلاسيك حتما به نكات زير توجه كنيد:

  1. استفاده‌ از روكش براي جلوگيري از پوسته‌پوسته شدن كابينت و تميز كردن با دستمال نمدار
  2. به علت استفاده از چوب طبيعي، كابينت‌ها بايد از هجوم  سوسك و ساير حشرات حفظ بماند.
  3. سعي كنيد اجسام تيز و فلزي را در مجاورت بدنه و مخصوصا نماي كابينت قرار ندهيد تا از آسيب در امان بماند.

طراحي انواع كابينت كلاسيك در سعادت آباد

كابينت‌هاي كلاسيك به انواع مختلفي نظير كابينت كلاسيك رومي ، كلاسيك - مدرن كه تلفيقي از طرح‌هاي كلاسيك و مدرن است (استفاده از ام دي اف هايگلاس و چوب) ، كابينت كلاسيك تمام چوب و كابينت كلاسيك با روكش چوب تقسيم‌بندي مي شوند كه هركدام با توجه به نوع متريال، نحوه طراحي و كيفيت ساخت ، قيمت‌هاي متفاوتي مي توانند داشته باشند. گروه معماري اُرسي با بيش از 10 سال سابقه در زمينه ساخت كابينت كلاسيك چوبي و روكش چوب طبيعي آماده ارائه طرح هاي خلاقانه و انجام كليه كارهاي چوبي و طراحي دكوراسيون در منطقه سعادت آباد است.

كابينت كلاسيك تمام چوب در سعادت آباد

كابينت كلاسيك تمام چوب با چوب طبيعي گران‌ترين نوع كابينت كلاسيك بوده و قيمت آن حدودا از متري 4 ميليون تومان شروع مي شود و تا متري 10 ميليون تومان متغير است. كه بستگي به نوع چوب مورد استفاده ، نوع رنگ مصرفي ، نوع روكش و يراق آلات و ظرافت در طراحي قيمت گذاري مي شود.

كابينت كلاسيك با روكش چوب در سعادت آباد

نوع ديگر كابينت‌هاي كلاسيك كه از ام‌ دي‌ اف خام و روكش چوب طبيعي در ساخت آن استفاده مي شود وجود دارد كه به مراتب قيمت كمتري نسبت به كابينت تمام چوب دارد و زيبايي كابينت كلاسيك چوبي را دارد. فقط مقاومت كمتري دارد و در نگهداري از آن لازم است كه بيشتر دقت كنيد.

قيمت كابينت كلاسيك سعادت آباد

قيمت كابينت كلاسيك در منطقه سعادت آباد بشكل عجيبي متغير است. اگر ديديد قيمت اجرا يك كابينت كلاسيك در اين منطقه متري 10 ميليون تومان است اصلا تعجب نكنيد. اگر از متريال درجه يك خارجي استفاده شود و طراحي خاصي داشته باشد. اين مبلغ خيلي دور از انتظار نيست اما بطور حدودي اگر بخواهيد از قيمت ها اطلاع پيدا كنيد بر حسب متر طول كابينت كلاسيك از متري 2.5 ميليون شروع مي شود و همانطور كه اشاره كرديم تا 10 ميليون تومان هم قابليت اجرايي شدن دارد.

منابع خارجي : classiccabinetdoors.com             آخرين بروزرساني : 8 شهريور 98

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.