كابينت سفيد

توليد انواع كابينت كلاسيك

كابينت سفيد

يكي از چيزهايي كه تاثير زيادي در زيبايي نماي آشپزخانه مي گذارد انتخاب كابينت مناسب مي باشد، به همين منظور در اينجا مي خواهيم به بررسي كابينت كلاسيك سفيد كه جلوه زيبايي به آشپزخانه شما مي دهد بپردازيم.

كابينت هاي آشپزخانه به دو نوع كابينت كلاسيك و مدرن تقسيم مي شوند كه كه در فضا و دكوراسيون آشپزخانه تاثير بسزايي دارند، در كل دكوراسيون آشپزخانه به نوع و مدل كابينت ها خيلي بستگي دارد و همه چيز به سليقه و سبك دلخواه شما بر مي گردد. امروز قصد داريم در مورد آشپزخانه سبك كلاسيك و بطور خاص در مورد كابينت كلاسيك سفيد ، همچنين مزيا يا و معايب استفاده از اين رنگ از كابينت كلاسيك صحبت كنيم. اگر شما هم علاقه مند به خريد كابينت كلاسيك سفيد رنگ هستيد اين مطلب را بخوانيد شايد باعث شد انتخابي دقيق تر و بهتر داشته باشيد.

چرا كابينت كلاسيك سفيد پر طرفدار ترين نوع كابينت است؟

به دليل شيك بودن و طراحي خاص يكي از سبك هاي پرطرفدار در آشپزخانه هاي امروزي كابينت كلاسيك و رنگ سفيد مي باشد. البته شايد يكي از دلايلي كه كابينت كلاسيك سفيد پر طرفدار تر از بقيه رنگ هاست اين باشد كه رنگ سفيد آشپزخانه و فضاي خانه را بازتر و بزرگتر نشان مي دهد.

در طراحي و ساخت كابينت كلاسيك رومي معمولا از رنگ هاي سرد و سنگين مثل سفيد،كرم،طوسي و يا قهوه اي استفاده مي كنند. ضمن اينكه طرح دار بودن كابينت آشپزخانه كلاسيك و دستگيره هاي كابينت فضاي آشپزخانه را به فضايي سنتي و كلاسيك تبديل مي كند و جلوه خاصي به آن مي بخشد.

چرا كابينت كلاسيك سفيد ؟!

آثار كلاسيك براي ما تداعي كننده احساسات نوستالژيك است، به همين بنظر ميرسه يكي از دلايلي كه افراد زيادي از سبك كابينت كلاسيك استقبال مي كنند همين نوستالوژيك بودن و علاقه به تمدن غرب است.

استفاده از رنگ سفيد در كابينت هاي كلاسيك محبوبيت بيشتري به رنگ هاي ديگر دارد و همچنين جذابيت بيشتري به نماي آشپزخانه مي دهد. داشتن نقش و نگارهاي زياد، معرق و منبت كاري روي درب ها، تاج . سر ستون پرنقش و نگار از ويژگي هايي است كه كلاس كاري كابينت كلاسيك را از سبك مدرن جدا مي كند. البته كابينت هاي كلاسيك نسبت به كابينت ام دي اف از قيمت بالاتري برخوردار هستند و هر كسي قدرت خريد اين مدل كابينت ها را ندارد.

ويژگي هاي كابينت كلاسيك

كابينت كلاسيك سفيد با طرح هاي لاكچري و زيبا نقش مهمي در دكوراسيون آشپزخانه دارد و از زيباترين انواع كابينت ها در طراحي آشپزخانه مي باشد. معمولا كابينت هاي كلاسيك در چيدمان خانه هاي امروزي بيشتر مشاهده مي شود و دليل اين اقبال عمومي طراحي خاص و حكاكي هاي صورت گرفته روي درب كابينت و ... مي باشد.

استفاده از رنگ سفيد در طراحي احساس آرامش بيشتري به افراد انتقال مي دهد به همين دليل توصيه مي كنيم به افرادي كه دنبال راحتي و حس آرامش هستند، از كابينت كلاسيك با رنگ سفيد استفاده نمايند.

از ويژگي هاي منحصر به فرد در طراحي كابينت آشپزخانه كلاسيك مي توان به قرينه سازي زيباي آنها و سرستون هاي منبت كاري شده اشاره كرد، استفاده از كابينت كلاسيك سفيد به جهت دلبازتر نشان دادن فضا، بيشتر در دكوراسيون آشپزخانه هاي كوچك مرسوم است. ضمن اينكه اين كابينت ها مي توانند عمق و ارتفاع متنوع اي داشته باشند، به همين دليل علاوه بر زيبايي موجب بهينه سازي فضاي آشپزخانه مي شوند.

قيمت كابينت آشپزخانه كلاسيك

قيمت كابينت كلاسيك به عواملي مثل جنس متريال و نوع رنگ ، سبك طراحي و متراژ كار بستگي دارد. براي كسب اطلاعات بيشتر از طريق شماره تلفن هاي سايت با ما تماس بگيريد.

منبع : www.houzz.com              آخرين بروزرساني : 1398/07/16

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.