كابينت ولنجك

توليد انواع كابينت كلاسيك

كابينت ولنجك

اين روزها كابينت كلاسيك به علت سبك فاخر و بسيار زيبايي كه دارد طرفداران زيادي در بين مردم و به ويژه سازندگان آپارتمان مخصوصا در مناطق شمالي شهر تهران، پيدا كرده است. يكي از مناطقي كه آپارتمان هاي بسيار شيكي دارد و مشهور است به داشتن كابينت كلاسيك ولنجك است. در اين منطقه معمولا آپارتمان هاي متراژ پايين وجود ندارد و جزو مناطق اعياني نشين شهر تهران بحساب مي آيد. در محدوده ولنجك شركت هاي زيادي در زمينه طراحي و ساخت كابينت كلاسيك فعاليت ندارند و به علت قيمت بالاي كابينت كلاسيك و حساس بودن اين كار هر سازنده اي توان توليد چنين كابينت هايي را ندارد و خيلي از پيمانكاران و سازندگان آپارتمان هم براحتي به هر شركتي كه در زمينه ساخت كابينت كلاسيك كار مي كند اعتماد نمي كنند و اين موضوع منطقي هم بنظر مي رسد.

شركت هاي مطرح توليد كننده كابينت كلاسيك ولنجك

اكثر افرادي كه دنبال شركت هاي طراح كابينت هستند به رزومه كاري و سابقه شركت ها اهميت زيادي مي دهند به همين دليل اكثر پروژه هاي كابينت كلاسيك ولنجك توسط شركت هاي برند و معروف انجام مي شود.

معروف ترين شركت هايي كه در حوزه ساخت كابينت كلاسيك در منطقه ولنجك و شمال تهران فعاليت دارند شركت هاي كيش چوب ، بهسازان و انزو هستند كه با داشتن سابقه زياد و استفاده از تجهيزات پيشرفته و پرسنل ماهر طي سال هاي اخير به بهترين توليدكنندگان كابينت كلاسيك ولنجك تبديل شده اند. كيفيت ساخت محصولات اين شركت ها بالاست و معمولا خدماتي كه ارائه مي دهند همراه با گارانتي و خدمات پس از فروش است. اما نكته اي كه وجود دارد اين است كه قيمت كابينت كلاسيك ساخته شده توسط اين شركت ها بسيار بالاتر از حد معمول است و ممكن است اين موضوع به مذاق مالكان و سازندگان آپارتمان در منطقه ولنجك خوش نيايد!

[caption id="attachment_117" align="alignnone" width="1000"]كابينت كلاسيك ولنجك كابينت كلاسيك ولنجك[/caption]

قيمت كابينت كلاسيك ولنجك

قيمت كابينت كلاسيك به چند پارامتر مهم بستگي دارد كه ابتدا بصورت يك ليست هر يك از آن ها را نام مي بريم و در ادامه بطور مختصر به توضيح بيشتر در مورد هر يك از آن ها خواهيم پرداخت:

  1. ابعاد آشپزخانه و متراژ كابينت
  2.  مقدار و نوع چوب مصرفي در ساخت كابينت
  3. تمام چوب يا روكشي بودن كابينت
  4. رنگ مورد استفاده در كابينت كلاسيك
  5. قيمت يراق آلات و صفحه روي كابينت
  6. هزينه منبت كاري و حكاكي روي درب هاي كابينت
  7. هزينه حمل و نصب كه معمولا بصورت جداگانه محاسبه مي شود.
  8. هزينه طراحي و ساخت كابينت كلاسيك

اندازه آشپزخانه

هرچقدر ابعاد آشپزخانه بزرگتر باشد بايد كابينت بزرگتري براي آن طراحي شود و كابينت بزرگتر برابر است با چوب و مواد اوليه بيشتر مسيح يكي از پارامترهاي تاثيرگذار در قيمت كابينت  ابعاد و اندازه فضايي است چه قرار است در آن كابينت طراحي و اجرا شود .

نوع و مقدار چوب مصرفي

در طراحي بدنه يا يونيت كابينت آشپزخانه كلاسيك بهتر است از ورق ام دي اف استفاده شود تا هم قيمت نهايي كابينت ساخته شده كمتر از حالت تمام چوب شود و هم دوام بيشتري داشته باشد. استفاده از چوب طبيعي براي ساخت بدنه باعث كم شدن مقاومت كابينت در برابر رطوبت مي شود.

كابينت كلاسيك تمام چوب يا روكشي

اينكه كابينت كلاسيك تمام چوب ساخته شود يا روكشي كاملا به بودجه و سليقه مشتري بستگي دارد. مسلم است كابينت كلاسيك تمام چوب بهترين، اصيل ترين و بادوام ترين كابينت موجود در بازار است اما كابينت كلاسيك روكشي هم دست كمي از اين نوع كابينت ندارد و به دليل استفاده از ورق ام دي اف ۱۸ ميل، هم مقاومت بالايي خواهد داشت و هم بهاي تمام شده كابينت كلاسيك روكشي نسبت به كابينت تمام چوب خيلي كمتر خواهد شد در صورتي كه تقريبا ظاهر يكساني دارند و هر دو گرما و صميميت آشپزخانه كلاسيك چوبي را به انسان منتقل مي كنند

پارامتر مهم ديگري كه در قيمت كابينت كلاسيك تاثير زيادي دارد مقدار و نوع رنگ مصرفي است معمولا رنگ مورد استفاده در ساخت كابينت كلاسيك از شركت هاي معتبر خارجي تهيه مي شود چراكه كيفيت رنگ مورد نظر اهميت بسيار بالايي دارد و در طول عمر و زيبايي كابينت كلاسيك بسيار تاثير گذار خواهد بود.

منابع انگليسي : alibaba.com           آخرين بروزرساني اين مقاله 1398/05/09

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.