كابينت فرمانيه

توليد انواع كابينت كلاسيك

كابينت فرمانيه

شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشه كه با ورود به منزل اقوام و آشنايان و ديدن آشپزخانه اي با سبك كلاسيك كه متفاوت تر از آشپزخانه هاي معمول است به اين فكر فرو رفته باشيد كه چه چيزي باعث اين همه تفاوت در فضاي مطبخ و محيط آشپزخانه شده است؟! بزرگ ترين و مهم ترين دليلي كه باعث ميشه ظاهر فضاي آشپزخانه متفاوت تر جلوه كنه نوع و طراحي كابينت هاست. امروز قصد داريم در مورد كابينت آشپزخانه كلاسيك و بطور مشخص در مورد پروژه كابينت كلاسيك فرمانيه كه در تابستان سال 96 توسط طراحان و نجاران ماهر گروه معماري و طراحي دكوراسيون اُرسي انجام شده توضيحاتي ارائه دهيم.

تقريبا در 80 درصد موارد افراد بدنبال سبك مدرن و كابينت هاي ام دي اف (هاي گلاس) هستند و كمتر كسي بدنبال كابينت كلاسيك مي رود. دليل اين موضوع تفاوت قيمتي و سبك متفاوت اين نوع كابينت است كه باعث شده طرفداران خاصي داشته باشد.

[caption id="attachment_130" align="alignnone" width="1000"]كابينت كلاسيك فرمانيه كابينت كلاسيك فرمانيه[/caption]

پروژه كابينت كلاسيك فرمانيه

اين پروژه با استفاده از چوب طبيعي بلوط ، يراق آلات بلوم اتريش و ورق فينگر جوينت و رنگ پلي اورتان ساخت شركت گنج آلمان طراحي و ساخته و پرداخته شد. تقريبا پروسه توليد، رنگ آميزي و نصب كابينت كلاسيك فرمانيه 2 ماه زمان برد. كليه ابزارها و منبت هايي كه روي دربها و سر ستون هاي كابينت مشاهده مي كنيد به دستان توانمند نجاران و منبت كاران هنرمند اين واحد صنعتي انجام شده و به هيچ عنوان از ماشين آلات CNC استفاده نشده. درسته كه استفاده از اين ماشين آلات سرعت ساخت كابينت كلاسيك را بالا مي برد اما از زيبايي و اصالت كار مي كاهد دقيقا مانند تفاوتي كه بين فرش دست بافت و ماشيني وجود دارد.

طراحي كابينت كلاسيك در فرمانيه

شركت طراحي دكوراسيون اُرسي با داشتن كادري مجرب و پرسنل ماهر يكي از شركت هاي مطرح طراحي كابينت كلاسيك در فرمانيه است كه تا بحال چند پروژه موفق در اين منطقه داشته و آماده ارائه پيشنهادات تخصصي به سازندگان محترم و مشتريان علاقه مند به كابينت هاي آشپزخانه كلاسيك مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر و استعلام قيمت كابينت كلاسيك با شماره تلفن هاي موجود در سايت تماس بگيريد.

منابع انگليسي : alibaba.com                  آخرين بروزرساني اين مقاله 1398/05/12

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.